-TS- Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Bassen min lagde en rar ulyd idag. Skrudde den opp å fant ut at magneten hadde løsna litt av en eller annen grunn. Hvordan kan jeg få fikset det? Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Garantisak? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 er nok som sakt en garantisak det der ja, hvis du fortsatt har garanti på den da. den skal ikke bare løsne helt av seg selv akkuratt. har vært borti at de har forskyvet seg litt, men å dette av på den måten som på bildet skal de ikke gjøre i allefall. å reparere det selv spørs om er så lett, for det må jo være helt sentrert osv. men om den sitter i et spor så kan du jo prøve å ha på et tynt lag med kraftig lim innimellom der og presse den på igjen. men om du da ikke får den helt i senter eller får presset den godt nok på så vil det jo ikke fungere da. hvilket element er det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Tviler på at det er noe garanti på den nei. Kjøpte den av en kamerat som trengte penger. Vet utrolig nok ikke hva det er for noe heller, kan ta bilde av kassa etterpå. Får presset magneten innpå igjen, men må presse såpass hardt at jeg lurer veldig på hvordan lim som kan fungere? Bassen virker bra enda, men hører godt magneten rister endel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hehehe! Hvis du bruker den i skrivende stund anbefaler jeg deg å slutte med det om du ønsker å beholde elementet. Hvis det er et dyrt element ville jeg sendt det inn til reparasjon. Hvis det er et billig ville jeg kjøpt lim og prøvd å lime det selv. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Kjemisk metall duger :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 kjemisk metall er nok det mest geniale og prøve seg frem på på det dær ja.. :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bruker det ikke nå nei, hehe. Vet ikke hvor dyrt element det er så får prøve med kjemisk metall. Takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg