gundersenautoparts Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 største dustn blir vel han som kjøper den forsterkeren av deg da...en ting er vel sikkert, å d er at hvis noen ser en feks en bil til 50000 en plass og går til en annen plass å finner den helt samme bilen til 45000 der, så kjøper man selfølgeli den der.. å hvis du blir sur bare for d inlegge jeg skrev, så må du la vær å selge ting da..:) Det her blir forferdelig dumt for Vest Racing som faktisk prøver å selge noe her. Jeg hadde hatt veldig sto interesse av at du fortalte hvordan du klarer å få tak i Helix 1000.2 til kroner 4.600,- ny... For det må vel være en liten hvit løgn om jeg ikke tar helt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Skulle svært gjerne kjøpt denne av deg, men er litt "short-on-cash" for tidene så jeg kommer kanskje tilbake til deg senere visst du ikke skulle få solgt den med det første... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 intressert i å bytte mot en audison srx5 + penger? Hvor mye vil du gi i mellom da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg skjønner a) ikke poenget med å si at man får neo billigere i en salgstråd og b) vertfall ikke når det er fantastipriser det er snakk om. Bra pris på en bra forsterker.. Du vil ikke bytte mot Focal elementet mitt og et par dynabel 1702'er? :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor mye vil du gi i mellom da?? 2500? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Denne er allerede på vei til meg i posten nå.. ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Gled deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg