ulfern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 bilen, er en gammel bil av kammerat av meg.. lenge siden han hadde den.. bildene der har han tatt.. kent-h eller noe på forumet her.. husker ikke helt.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Japp, husker at det var Kent eller Kenth som hadde bygd den. Det er ikke den eneste fine golfen han har satt sammen :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ne-hei.. hehe.. begynner å bli endel biler gitt.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 enig med du lars... er ikke noe fin golf i mine øyne... går nok godt.. men der stopper det! :) Ikke noe pen nei. Og går vel heller ikke så overdrevent godt eller. Går ikke med turbo lengre, helt standard G60 nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Men den går på hvite skilter? Når jeg så på den så hadde den prøveskilter Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Men den går på hvite skilter? Når jeg så på den så hadde den prøveskilter For å matche fargen på bilen med fargen på skilta da veit du! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 For å matche fargen på bilen med fargen på skilta da veit du! ;) "ha ha" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Men kunne godt tenkt meg felgene på den...9 og 9,5x16" Schmidt Modern Line 3 delte.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Men kunne godt tenkt meg felgene på den...9 og 9,5x16" Schmidt Modern Line 3 delte.. dyre felger da gett! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Men kunne godt tenkt meg felgene på den...9 og 9,5x16" Schmidt Modern Line 3 delte.. Felgene er solgt nå, og sitter på en 3'er Golf som går herover. Helt "greie" felger;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Grr, spurte Dag et eller annet som eier den (?) om å få kjøpe de, men neeeeida... :( hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hehe, ikke sikker på om han har solgt de rikitg enda da, men er ihvertfall en som hetter Hjardar som har de på 3'er Golf'en sin nå. Dag Sigurd er navnet på han som eier "skjønnheten" nå:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Stemmer..Kjøpte en Sierra av han i høst som jeg har sladdet med i vinter :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hehe, er jo en typisk Fordmann han, så stemmer nok bra det:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg