tjekk Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 har laga ei kjapp tegning av hvordan jeg vil dele lakken på kadettn og trenger hjelp til å velge hva farge jeg skal ha på feltet fra framhjulet og bakover der! grunnfargen blir en nyanse av grå metallic! og jeg vil skille de 2 feltene med tynnstripe hvis dere sjønner?!? tenkte på candy rød men vet ikke helt! kom gjærne med forslag! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Gult felt med svart outline blir bra mot grå metallic. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 blå perlemor, ca som imperial blue. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 blå perlemor, ca som imperial blue. hm..... bilde? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 grå og blå? blir d fint da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 sant! tøfft det ja! noen som har bilde av bil med sølvgrå øverst og mørkere grå under? med stripe? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Va litt tøff lakkering på golfen, men kossn passe det en gammel kadett? :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Va litt tøff lakkering på golfen, men kossn passe det en gammel kadett? :watchout ja e litt rett at blåfargen ikke passe kadettn, men tenkt å 2 del den som golfen! så tenke litt på sølvgrå METALLIC øverst så Mørk grå METALLIC! under me kansje sort stripe som deling eller noe! ka du trur om d da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Tja, det e jo opp til envær smak.. Kan selfølgelig bli tøft, ikke mange som har en sånn lakkering på kadett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Tja, det e jo opp til envær smak.. Kan selfølgelig bli tøft, ikke mange som har en sånn lakkering på kadett.. da tenker jeg på gte deling av lakken ja ikke slik som på bilde jeg har tegna Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg