Honda Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Noen som har ein Stroker 15" til salgs?må være i god stand..Ta kontakt om du har!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Denne skulle vel heller vert i kjøp og salg forumet... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Følte den passet her:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Den passer vel helst bedre HER, det er jo ett eget kjøp og salg forum for bilstereo... imstupid Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hvorfor drømmer så mange om en stroker 15"? er jo ikke noe sykt trykk i det. hadde 2*15" stroker før4 fikk de ikke til å spille mer enn 138,9 db selvom en som driver proft med db-drag hjalp meg med å bygge det. gikk heller over til 2*12" spl pro. spiller nå 144,7 db med to stk spl dig 1450 forsterkere til å dra elementene. Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg