Baron Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Tenkte høre med DE som har egene erfaringer med å turbo lade en standard 3 liter.......Hva som virker og ikke virker, motorstyring, automat,ladetrykk etc etc. Jeg har ikke tenkt til å åpne motoren å bytte stempler og endre kompresjon. Etter hva jeg mener så bør motoren tåle ca 0.4-0.5 i trykk uten større motorras. Og bilen brukes daglig. Takker for SERIØSE svar Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Med 10,7 i komp, må du senke kompresjonen. Bør ligge på 8,5 - 9 :1 på en overladet motor. Jeg har 6 stempler som du kan få kjøpt av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 du kan kjøre med intill 0,3-0,4 i ladetrykk ,hvis du søker på Turbobricksforumet så kan du øke etter det der da det er flere som har gjort dette der borte.. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 du kan kjøre med intill 0,3-0,4 i ladetrykk ,hvis du søker på Turbobricksforumet så kan du øke etter det der da det er flere som har gjort dette der borte.. ikke mere trykk...hmmm da blir det vel ikke kjempe mye effekt øking heller Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 ikke mere trykk...hmmm da blir det vel ikke kjempe mye effekt øking heller klarer vel opp mot 260, mener å huske at t6'en har 272 ved 0,4 Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 det blir vel stempel bytte da evt tenker jeg Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg