Volvo242Turbo! Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det har seg sånn at motoren får bensin, kommer gnist i tennpluggene.. Når jeg starter så dør den ut med engang og det er så vidt den er i gang før den stopper.. dagen før dette hadde jeg en liten bytur.. På vei hjem begynte den å fuske noe sinnsykt.. Helte på kondensfjerner når jeg kom hjem.. Neste dag ikke mulig å få i gang.. hva kan problemet være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Har du sjekka alle vakumslangene ,når dei blir så gamle sprekker di ganske fort.å k motoren er utrolig følsom.hadde samme problemet sjølv med slangene så lage jeg noen nye å overhalte gasseren skiftet pakkning å nå går den som ei klokke å har ikke hatt problemer siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Noen av de slangene som går til radiatoren drypper litt, de skal jeg skifte.. men de har vel ikke noe med at motoren får som den skal eller ikke? Må nok overhale forgasseren, var helt vått av bensin rundt den? Var en te som trudde pakninga var gåen så da må jeg hvertfall skifte den å se.. Kan det være noe annet og eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg