Gå til innhold

Vento GT hjulbuebreddere

Ranger emnet


Lucifers_child

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter hjulbuebreddere til min 95Vento GL. Har sett at vento gt har slike og de ligner golf gti, er det noen som har noe slikt liggende. eventuelt vet om Vento GT og golf GTI sine er like?

[1986] Nissan Micra GT-R - {Vraket}

[1987] Ford Sierra Sedan 2.0i (gobilen..) - {solgt}

[1992] Volvo 240SE - {vraket}

[1995] VW Vento] - {SOLGT}

[2001] Volvo S40 - {Gobila mi:D}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter hjulbuebreddere til min 95Vento GL. Har sett at vento gt har slike og de ligner golf gti, er det noen som har noe slikt liggende. eventuelt vet om Vento GT og golf GTI sine er like?

 

Vet desverre ikke det, men hvis de er like, så kan du jo også få tak i breddere fra Golf GT, slik at du slipper å være jukseGTI :)

 

Det som eventuelt er forskjellig er nok bare det bakerste stykket rundt bakhjulet.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå spørs det på økonomien fremover hadde håpet og komme litt lenger en jeg er nå men hvis det haster tror jeg du bør belage deg på å finne en annen løsning. første pri nå er å få felger og sommerdekk så kommer styling og når det skal lakeres må jeg ha et sett vanlig lister til lakkering, så det blir nok ikke før midtsommers eller høsten, kanskje vintern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har kjøpt slike selv fra Autospar. Har prøvemontert dem på bilen, de passer veldig bra. De er laget for å passere perfekt over GL sidelister. (mulig det er samme på CL)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gl og cl skal vel ha samme lister ja. er vel bare vento GT og golf GTi som har andre lister så vidt jeg vet. men blir problemer sammen med uoriginale kanalskjørt. Har M3 sideskjørt på min, måtte tilpasse bredderene for at de skulle overlappe skjørtene.

[1986] Nissan Micra GT-R - {Vraket}

[1987] Ford Sierra Sedan 2.0i (gobilen..) - {solgt}

[1992] Volvo 240SE - {vraket}

[1995] VW Vento] - {SOLGT}

[2001] Volvo S40 - {Gobila mi:D}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår