Acidica Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Skal kjøpe meg en Vectra B 96 mod, jeg skal også bygge anlegg i bilen. Hva slags høytalere er det som går i denne bilen? Da tenker jeg over hele rukklet, dører fremme og bak og hattehylla (5,25, 6,5" eller 6x9?) edit:leif Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 forran er det 6,5 i dørene bak er det 5,25 i hattylla er det vel 6,5 å hvis jeg ikke tar feil da:-P Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg