Cavallino Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Har en pioneer DEH-P4800Mp som jeg kjøpte for et par uker siden. Jeg finner ikke ut hvordan jeg endrer fargen i displayet, det er rødt og jeg skulle hatt grønt. Noen som vet om det går ann evt. hvordan man gjør det? Er det ikke alle spillere man kan endre dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Les bruksanvisningen! Alltid en fordel! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavallino Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Det har jeg gjort... og det står ingenting om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Da kan du sikkkert ikke gjøre det.. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Det er ikke mulig på den nei. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 sånn er det med min også.. jeg har en JVC kd-g311.. det stod i brosjyren ifra JVC og jeg mener på at det står på boksen at man kan skifte farge på displayet.. men det står ingen ting om det i bruksanvisningen.. noen som vet om det går ann på min? Mvh Tom Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 jeg har en JVC kd-g311.. det stod i brosjyren ifra JVC og jeg mener på at det står på boksen at man kan skifte farge på displayet.. men det står ingen ting om det i bruksanvisningen..noen som vet om det går ann på min? Går ikke på den heller nei... det står "Multi-Colour Display" og det betyr ikke at tastebelysning og/eller displaybelysning kan skiftes om, men at displayet har flere farger, på den måten at tekst står i hvitt, grafikk i blått etc. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg