fred_stian Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Kjeda meg litt i dag og kom over noen tråder på et annet forum om noe de kallte manga,altså biler i mini størrelser. Leste litt mer og fant ut at jeg skulle prøve meg på en og se om det var no moro og her er resultatet! Først orginalen: Så mod'en min med hvit bakgrunn: Deretter mod'en min med svart bakgrunn og en liten 4 fun effekt! :) Det som hovedsakelig er gjort er følgende: -Ny farge -Senking -Sotet ruter -Felger+calipere -Cleanet bakluke og lagd ny skiltgrop -Litt badlook panser ;) -Intercooler -Cleanet litt; bakrute visker,håndtak,"plast",antenne osv. -Moddet inn bodykit fra Honda Civic -"Brushet" ny eksos -Moddet inn baklykter fra Golf 5 -Satt inn racing stoler Så hva synes folket der ute? Spent på kommentarer! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zyras Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 kult, men jg syns det er så dritt lett og drit kjedelig å gjøre det... Siter bli medlem av PhotoChop Norge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Ser veldig bra ut dette her,vanskelig å lage? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Du ser vel det Hans? veldigt vanskeligt! :D nice! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Dette ble jo dritfett! Thumbs up! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Takker og bukker for positiv feedback! :) Ser veldig bra ut dette her,vanskelig å lage? Nei, det er lettere enn jeg trodde jeg syns det var litt artig faktisk! :) Blir nok en til fra meg etterhvert! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hvilken oppløsninge brukte du på selve arket?Og hvor stor brush? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Hvilken oppløsninge brukte du på selve arket?Og hvor stor brush? Oppløsning.. Hmm.. Åpnet orginal bildet og jobbet ut i fra det stort sett! :) Brush brukte jeg vel egentlig ikke,kun blyant (åkey så er kanskje det en form for brush når jeg tenker meg om... :P) på str 1-2 px ikke mer hvertfall! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg