dinge Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 er det noen som har et navn på et produkt som fjerner lakken jævlig bra? uten hel haug med gnukking og sliting. må ha av all lakk før dem skal sandblåses. så om noen har navn på et produkt og hvor man får kjøpt det hadde det vært supert. takk,Mvh dinge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 gå inn på en sjappe som driver med lakk og be dem om lakk fjerner (noe sterkt helveteskap.. anbefaler øyevern og gassmaske) Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Maursyre. Kjøpes på Felleskjøpet, og det er billig. Kapp av toppen på dunken og slipp hele felgen nedi. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 takk for tipsene folkens;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 er det noen som har et navn på et produkt som fjerner lakken jævlig bra? uten hel haug med gnukking og sliting. må ha av all lakk før dem skal sandblåses. så om noen har navn på et produkt og hvor man får kjøpt det hadde det vært supert. takk,Mvh dinge Hvorfor skal du ha den av før blåsing? er vel litt av vitsen med å blåse dem. Blir bare ekstra arbeide for deg siden blåsingen blir det samme uansett Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Kaustik soda, vann og potetmel tar lakken greit, men hvorfor skal du fjerne lakken FØR du sandblåser???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 ja,der sier dere noe. nei,nå begynte jeg og lure litt også! han som skal blåse dem sa at felga måtte være reine for lakk! skal han blåse med noe anna enn sand da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Han blåseren din har putta no rart i snusen tror jeg ;) Jeg skal sandblåse mine nå, og jeg spurte han som skal gjøre det for meg om jeg måtte slipe. Da lo han av meg og sa at da var poenget nesten borte.. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 tenkte alldri på det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg