nicolay Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Når jeg låser bilen fra innsiden med kontroll på førerside spretter som regel låsebolten opp igjen enten foran eller bak på førersiden, om hverandre. VagCom viste feil ved sentrallås på disse dørene, uten mer info. Låser jeg bilen utenifra blir alle stående nede, men som regel blinker ikke lysene og den rød alarmblinkeren på førersiden foran begynner ikke å blinke. Låser jeg opp og igjen noen ganger blinker lysene og alarmlyset setter i gang. Noen ide om hva som er galt, og hvordan det kan repareres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Prøvet akkurat å ta ut styringsboksen i førerdøren og låse utenifra og se om det hjalp. Hender fortsatt at det ikke blinker og alarmlyset ikke lyser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Hva styrer sentrallåsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Jeg har hatt noe lignende problemer med min bil, og fikk oppgitt at hver det er tre styringsenheter i min bil, en i hver dør og en i takluka, og at feilen min sannsynligvis var at en av dem var spinnville. Vet ikke helt enda, siden jeg ikke har fått lest ut feilkoder enda. Skal få gjort det etter påsken, når verkstedene åpner igjen. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Hold meg oppdatert! For det høres likt ut... Hos meg er det evnt. da en av styringsboksene på førersiden det er noe kluss med. Hva med å koble en av gangen ut og finne feilen sånn? Er det mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg