lazzario Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Jeg har bestilt med grill til 4 lykter med klarglass fra autospar, men så lurte jeg på om lyktene er helt de samme som de orginale bortsett fra glasset ? Så ikke fullt lyset bare er på ekstra lyktene osv..? Det er samme plugger osv ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Jepp.. samma som vanlig.. har slike sjøl.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Jepp.. samma som vanlig.. har slike sjøl.. Har du bilder ? =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Kan ta noen bilder i morra.. bilen i seg sjøl er ikke så veldig pen at det gjør noe.. men du får da sett fronten Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 her er et bilde av 4 glassklare.. ikke verdens beste men.. og ja bilen ER sliten Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Pent det da :D men lurer på hvordan det hadde blitt med grill list over..? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Aner ikke.. grilllist kommer vel etterhvert kanskje.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Aner ikke.. grilllist kommer vel etterhvert kanskje.. Får iallfall en type som går rundt de store lyktene... Og Kamei har grillist under oxo... Hadde begge på 2'ern jeg hadde før. Har ikke noe bilder tror jeg da.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Da var dem ferdig montert =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Hehe, bedre enn det det var :D Ups, bildet forsvant, men her er det igjen.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Hmm, bestilte den kampanje pakka på Autospar jeg.. Du får den med enkle lykter ja.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juli 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 HMPF! Nå har det plutselig begynt å dogge i den ene ekstra lykta! Ser stygt ut! Og reflektoren har blitt litt "blå" på den ene sida.. Noen som har opplevd dette før ?? Virker som lykta har vært jævelig varm! Sjekket at gummien bak sitter riktig, og at det er riktig pære.. Fikk nytt sett ekstralykter fra autospar.. Vil ikke at det samme skal skje der.. Og det er bare på den ENE ekstralykta... Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Sett litt nærmere på det. Lykta har blitt varm pga slangen fra radiatoren. Det er kun på den ene lykta hvor den slangen går. Det er et lite deksel der som skal beskytte lykta litt, men dette er altså ikke nok. Sikkert fordi disse blanke lyktene ikke er orginale og ikke tåler så mye som de orginale. De orginale virker mye mer solide. Men noen som har tips på hva jeg skal gjøre ? Har fått nye lykter, men har ikke satt dem på. Må tenke ut noe lurt først.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg