bikkers Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ok.... fin bil du har det da. Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Noen som har peiling på om 2.0 blokka til Golf tre passer på 1.8 16V toppen min? Hadde vært morsomt å prøvd! Fått enda mere Nm. Skal vel gå godt det? Mener det altså. Men da ville jeg heller bare gått for en nyere 16V maskin:) ABF motoren. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Skal vel gå godt det? Mener det altså. Men da ville jeg heller bare gått for en nyere 16V maskin:) ABF motoren. Men åssen går det med toppakninger og slikt da? Olje kjøler, girkasse? Noen som hvet har prøvd. Har aldri skrudd på 2.0 blokk, så ser den ikke for meg. Noen som har ett reint bilde av blokka. Eller bare ett bilde av en 2.0 motor som du ser hele motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Dette skal jeg gjøre innen ett par uker! Nå kommer en forhåpentligvis oversiktlig liste! Med to forskjellige forslag! Skal lakke masse deler de neste uken, skal hvertfall vere ferdig til slutten av mai! Skal lakke disse delene, to alternativer: Sideskjørt breddere! De er rød. Men vurderer å lakke de matt svart. Rød el matt svart? Fangere! Er vanlig plastikk der nå med lakkert senter! Skal jeg legge hele fangeren med sprøyte sparkel slik att den blir glatt og lakkere senteret rødt og toppen og leppa matt svart? Samme med bakfanger! Plastik med rødt el Lakkert matt svart med rødt? Lister? Lakke matt svart el eller ha de i plastik? M3 speila skal vekk. På med originale. Disse blir jo seff røde. Har også ett panser med badlook, med clean skjøt, ligge på forumet her visst noen har sett det? Rødt el matt svart? Så da skjønner sikkert mange hva planen min er? ehhh, nei ikke det nei. Jeg har tre lakk alternativer her egentlig nå. Ha bilen slik den er nå, men alt må lakkes etter en hard vinter med grusing! Lakke breddere og fangere i matt svart med sideskjørt og lister seff. Kanskje kombinere dette med ett matt svart "sinna" panser, eller ha det rødt? Eller hellakere bilen i helt rød! Blei vanskelig å skrive ned alle tankene mine her nå, men gjorde så godt jeg kunne. Håper dere forstår noe da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hehe.. mye på en gang.. synes bilen din er fin som den er jeg:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nå som sommeren nærmer seg må mann jo begynne med vårpussen. Her er en stk vindaviser til takluka: Gammel og rusten! Å fin å ny lakkert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Så bilen din her, i går varre vel.. megen pen å møte den.. de felga er knall på bilen..brei som faan.. :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Åssen går det forresten med bilen? :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 FET bil ;) Synes det gjorde seg med sorte lister =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Tenkte jeg skulle blåse litt liv i denne tråden igjen, selv tråden lever på vw audi forumet:) Slik så og ser bilen ut akk nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ser meget bra ut, var borte å titta litt på den idag:P fine felger! heahe.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Slenger ut noen bilder av bilen ferdig jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 sinnsykt fet. all ære til deg :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 passe lav ja;) nice Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg