Krazy3en Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Pris bakfanger? Er det med eller uten jernet? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Pris bakfanger? Er det med eller uten jernet? 400,- Med jernet ja. Bakfangeren er lakkert svart blank hele. Så det er ikke noe plastik igjen, hellakert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 400,- Med jernet ja. Bakfangeren er lakkert svart blank hele. Så det er ikke noe plastik igjen, hellakert! Atte, hæ? Med eller uten plastik da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 det han sikkert mener er at fangeren er hellakkert, så det sorte feltet som er øverst på fangeren også er lakkert. da må du evnt hellakkere den du også i samme farge som bilen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 monojet gasseren? pris? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 400,- Med jernet ja. Bakfangeren er lakkert svart blank hele. Så det er ikke noe plastik igjen, hellakert! Okei. Takk for svar. Da blir den ikke aktuell for meg. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Kniff, jeg ahr en 90 bakfanger tilsalgs:) orange nederst.. ser ikke ille ut.. følger med jernet også!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Atte, hæ?Med eller uten plastik da? vwgolf2 sier her. Fangeren er grunnet hele veien slik att det er "smooth" lakk over hele fangeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 monojet gasseren? pris? Tjaaa. Bud? Trenger den ikke lenger jeg så den går sikkert billig, ikke skambud da! heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 vwgolf2 sier her. Fangeren er grunnet hele veien slik att det er "smooth" lakk over hele fangeren! SKjønte det nå.. Ble litt forvirra istad :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Kniff, jeg ahr en 90 bakfanger tilsalgs:) orange nederst.. ser ikke ille ut.. følger med jernet også!:) Kniff? Meg du sikter til? Mulighet for å levere den på Raufoss? Pris? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Blei nesten ett salgsforum detta her nå, hmmm. Ikke bra. Så da slenger jeg ut noen vinter bilder av golfen jeg. Hater vinter!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Noen som har peiling på om 2.0 blokka til Golf tre passer på 1.8 16V toppen min? Hadde vært morsomt å prøvd! Fått enda mere Nm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hvorfor har du ikke tatt bort listene på dørene? Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hvorfor har du ikke tatt bort listene på dørene? ville ha en brytning i fargen, siden jeg ikke vil ha hellakering. Har jo også det svarte på fangerne! Men er på utkikk etter tynne Gti lister fra 88mod og oppover. Si ifra visst noen har som skal selge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg