Joachim Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Konge senkesett du har fått deg der! Ellers strøken bil.. :D Er det 88 dører rundt hjørnet snart? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Er det 88 dører rundt hjørnet snart? :) Trenger vel ikke noe han alt har? :op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Få opp noen nye bilder da.. bli confused!! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Få opp noen nye bilder da.. bli confused!! :D:D Skal gjøre det. Men mange har allerede sett bilen når den er "ferdig" noe den aldri blir. hehe. Så det var dumt å legge ut prosjektet sånn, men jeg legger ut bilder av bilen fra den var original til slik den er idag. Så fortsetter prosjektet utover det, for denne bilen skjer det noe med hele tida;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Her er noen bilder av bilen etter jeg har montert på G60 skjørter og breddere, har også laget mono visker sjøl visst det er noen som legger merke til den! Her har jeg også fått på klare blinkers med park i, selv om de ikke står på nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Stilig bil!! :D Min blir farlig lik, desverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Veldig stilig bil ja. Jeg hadde droppa bad-look, og heller hatt den som den er på bildene over. Bra jobba :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 fin bil. fint det siste bilde der.. Bli med å knipse noen bilder te sommern a, ole er sikkert med å.. bare ta bilder å prate Bullshit. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 fin bil. fint det siste bilde der..Bli med å knipse noen bilder te sommern a, ole er sikkert med å.. bare ta bilder å prate Bullshit. hehe Ja, hadde vært artig det! Det må vi gjøre vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Her kommer flere bilder av bilen, det som er gjort til nå er: Senk og felger Emblemfri grill, og klare lykter hele veien. Monovisker, homemade, men funker perfekt! Svart lakkerte G60 breddere og skjørt blir røde med tida! Har også fjernet visker bak og tonet bakrutene og rullgardin seff! Her er mange bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Og her fortsetter bildene. Syns bilen rett og slett ser dum ut uten noen slags grillist! Her er ett bilde sammen med bilen til en kompis av meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Senk den bittelitt mer bak. :) Ellers ser den veldig pen ut. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Den ser råå ut tykker jeg.. Men utifra bildene må den være senket mer enn 80mm foran. Ser mye lavere ut en min.. Eneste jeg har å utsette på bilen er bakenden, ser rå ut foran, men gir ikke like bra helhetsinntrykk bak. Bytt eksos og fjern unødvendige ting :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Mye penere uten grillist.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Tøff bil, men sier meg enig med lars-frr. Bakenden hadde etter min mening blitt finere uten ALpine merket og emblemene :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg