VwGolf1.8 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Tenkte jeg skulle lage en prosjekttråd om golfen min jeg da. Bilen er en Vw Golf Gti 16V fra 1986, registrert i november så det er 1987mod bil. Kjøpte den sommeren 2005 av en familie der sønnen dems hadde brukt den, de hadde hatt bilen i 9 år, og var veldig godt tatt vare på;) Takker for det! Bilen var jo helt original når jeg fikk den, det eneste som var gjort var att det var 90'fangere og 90' grill. Så startet jo planene da! Her er de: 90'Dører og lister G60 Breddere 9*16 Felger Justerbart senkesett Emblemfri grill med bad look. Klare lykter rundt om. Det var det første jeg skulle gjøre, og hadde de fleste delene fra før så det var bare å sette igang! Slik så bilen ut før jeg hentet den, beklager dårlig bilde, men det er scannet fra salgs annonsen! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Da var felger og senkesett på plass. Felger er 9*16 Rondell med polsert kant, senkesettet blei Kw variant 2. Har også fått på to lykters grill og klare lykter fra jom med kors i. Enda ett dårlig bildet men har nesten ikke bilder av bilen med engang jeg fikk den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Red devil setter litt krav til motor ? Noen planer ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 tjaaa, ikke turbo med det første hvertfall, for det blir sinnsykt dyrt. Men har planer om rundt 180hk. Ikke sinnsykt mye, men greit nok med lærling lønn;) Blir kammer, grenrør og porting +++, med tida da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Fin bil! Samsvarer den med bilen i avataren? Hva med å fjerne antennen og erstatte den med en liten "turbo" antenne bak på taket? Ser ikke så godt om den er fjernet eller ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Fin bil! Han har vel 16V antenne håper jeg hvis det er en org 16V. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Lekker :d Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Fin bil!Han har vel 16V antenne håper jeg hvis det er en org 16V. Ser da ikke slik ut på det første bildet, men er jo klart det er penest å bytte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Få på grenrør og 2.25" hele veien så får du djevelsk rå lyd! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 mere bilder:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Flere bilder ligger i signaturen. Et pent stykke Golf du har der, forresten;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Fin bil! Samsvarer den med bilen i avataren? Hva med å fjerne antennen og erstatte den med en liten "turbo" antenne bak på taket? Ser ikke så godt om den er fjernet eller ikke.. Det er samme bil Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Samme bil som avataren ja, men bilder kommer etterhvert, har bare litt dårlig tid for tida, bare jobb. hehe. Det er en org 16v, antenna på taket er der den, veldig kort men, og jeg har fjernet den ved framskjermen. Skjønner ikke hvorfor den var der. Litt morsomt faktisk, for den var det første jeg gjorde med bilen. Hadde akkruat hentet bilen, kom ut på veien på vei hjem. Så skrudde jeg den av i fart og pelma den til Hæ.....e! Den var stygg asså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Få på grenrør og 2.25" hele veien så får du djevelsk rå lyd! :D Har hatt strake rør med sånn universal potte med 4" utblås. det var helt rå lyd, men fytti hælvette å det bråka inni bilen, hørte nesten ikke hva passasjeren sa, måtte små rope hele tida. Pluss att biltilsynet klikka:) Så nå er det strake rør med simons sportspotte! Men komfort kommer jo sist på lista! Hvertfall med justerbart og 9*16 felger, spesielt på traktor veiene i norge, spes Telemark! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Her er bilder av felger og senkesett. Rondell 9x16. Kunne ikke klart med uten de felgene, de gjør hele bilen. Kw:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg