le0n Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Smurte på noe sånt greier på listene og fangerene mine i dag, og det var et helvetes slit og drittarbeid.. Men så jo bra ut da etterpå! MEN, hvor godt holder dette? Jeg vil nødig gjøre dette igjen hver måned for og si det sånn... Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 nja har god erfaring med bumper care fra autoglym,men du må som du sier behandle ganske ofte,til lsutt blir plasten mette o gdu trenger ikke bruke så ofte:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Godt og høre at det gir langsiktige resultater da (?) så får jeg heller betale lillesøstra mi eller noe når det trengs og gjøres igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 jess,en må gjøre det litt ofte i begynnelsen,men du verden så mye bedre det ser ut da:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Sant, bilen ser jo "ny" ut igjen.. Og så får det vekk alle riper og sånt drit i og med at fargen blir så mørk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg