areb87 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Har fått tak i en jetta1,8 GL som har gått 289000. Bilen har eit helt ok karoseri og er ganske fin innvendig. Så lurte på om eg bør skrape eller bygge opp bilen. slik den står nå er den heilt orginal men alt fungerer. Noen som har erfaring med sånt? Kva vil lønne seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hva ga du for denne da? Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
areb87 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 5000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 hey, må jo ikke vrake slike biler! men nå er det jo sjelden det lønner seg og innvistere i bil i da. men om du er ute etter og pusse den opp for og så selge så får du neppe igjen alt du har brukt på den.. men har man bil dilla så er det jo bare og sette den i stand... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Enig her! har du bil dilla så fiks den opp! Jeg fikk en Golf II syncro hos moren min ifjord.. den var ikke særlig pen da, men har gjort mye med den! Men husk pengene går fort hvis man skal starte opp et bilprosjekt! Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
areb87 Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Greit nok de, men motoren har jo gått ganske langt da. Ville det ikkje vere bedre å kjøpe en som ikkje var gått fult så langt? Er jo bare en vanlig 1,8 som står i den hadde jo vert morsomt med en gti da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 bygg om. bygger sjølv om min jetta fra 1,6 til 2l 16v. viss det er lite rust så har du eit godt utganskpunkt. du har egentli to måter å bygga ein bil. billig eller dyrt, billig blir det viss du montere ny motor og får den til å gå og dyrt blir det viss du skal få det til å sjå fint ut, senking, lakkering, styling osv osv. den dyre metoden går eg for;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg