meino Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 har sniktittet litt på hannes prosjekt ja:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Da var bilen eu godkjent! har vært litt spennende i støytan å kjøre uten at bilen har vært eu ok:D Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Da var bilen eu godkjent! har vært litt spennende i støytan å kjøre uten at bilen har vært eu ok:D Hei.. har ikke sett prosjekt-tråden din før nå jeg! har du tenkt på noe spesielt når det kommer til anlegg eller? med tanke på størrelse på bass, hvor mange bassere, komponentsett, 6x9, hvor store forsterkere, hvor mange forsterkere osv?? Hva har du lyst på og hvor har du planer om å plassere dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hei, jeg har noe jeg tror er en Ghia-grill til en Sierra 84-modell. Kan dette være av interesse? Den er langt i fra strøken - og står derfor veldig bra til bilen din! :respect Hehe! Ta kontakt på jarbra[krøllalfa]gmail.com dersom du er interessert. Du får den gratis hvis du betaler frakt. MvH Jarbra PS: Har også ekstralyktene til fronten, hovedlys, baklys og speil. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hei, jeg har noe jeg tror er en Ghia-grill til en Sierra 84-modell. Kan dette være av interesse? Den er langt i fra strøken - og står derfor veldig bra til bilen din! :respect Hehe! Ta kontakt på jarbra[krøllalfa]gmail.com dersom du er interessert. Du får den gratis hvis du betaler frakt. MvH Jarbra PS: Har også ekstralyktene til fronten, hovedlys, baklys og speil. Trenger ikke ny grill.. men takk for tilbudet:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg