slave Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 da var konk i dag ferdig ble bare 148.1 med pioneer kassa!!!!!! spiller jo mye høyere med splx kassa!!!!!!!! jeg prøvde de xxx6500 jeg har i 0.5 ohm ble litt for lav motstand koblet opp i 2 ohm det hjalp. jeg kan skrive under på att soundstream xxx6500 leverer det de skal selv om jeg bare har ett batteri, hadde hjulpet med flere!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 da var konk i dag ferdig ble bare 148.1 med pioneer kassa!!!!!!spiller jo mye høyere med splx kassa!!!!!!!! jeg prøvde de xxx6500 jeg har i 0.5 ohm ble litt for lav motstand koblet opp i 2 ohm det hjalp. jeg kan skrive under på att soundstream xxx6500 leverer det de skal selv om jeg bare har ett batteri, hadde hjulpet med flere!!! Har du fått riktig kasse nå da? Har jo endel å si det.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Siden tråden skulle omhandle forsterkere egnet til dB drag bruk så kan jeg jo nevne Soundstream PCA2000 og den nye PCA 3500 som kommer i juni:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Noe upraktisk med 16 V i bilen uansett... Mvh Stian Nok ett eksempel på at dB Drag Racing forandrer bilstereomarkedet :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hadde vært fint om noen kunne finne/dokumentere konkrete forskjeller på disse forsterkerne: . Audiobahn A4KDN . Ground Zero GZPA 1.6000D . Lanzar OPTI 4000D . Soundstream XXX6500 Alle disse har tilsynelatende HELT like komponenter. Eneste forskjellene jeg kan se ut ifra bilder er fargen på PCB'en og innpakningen... Merkelig nok er det Audiobahn sin som er "dyrest" ($2999 MSRP). Peneste er uten tvil GZ'en :D Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 da var konk i dag ferdig ble bare 148.1 med pioneer kassa!!!!!!spiller jo mye høyere med splx kassa!!!!!!!! jeg prøvde de xxx6500 jeg har i 0.5 ohm ble litt for lav motstand koblet opp i 2 ohm det hjalp. jeg kan skrive under på att soundstream xxx6500 leverer det de skal selv om jeg bare har ett batteri, hadde hjulpet med flere!!! !!!!!!! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hadde vært fint om noen kunne finne/dokumentere konkrete forskjeller på disse forsterkerne:. Audiobahn A4KDN . Ground Zero GZPA 1.6000D . Lanzar OPTI 4000D . Soundstream XXX6500 Alle disse har tilsynelatende HELT like komponenter. Eneste forskjellene jeg kan se ut ifra bilder er fargen på PCB'en og innpakningen... Merkelig nok er det Audiobahn sin som er "dyrest" ($2999 MSRP). Peneste er uten tvil GZ'en :D Mvh Stian hvor så du disse bildene stian? skulle gjerne sett de og, men ellers er jo flere "Digitale" forsterkere av forkjellige merker som er meget likt hverandre, så det du sier er ingenting nytt egentlig :) hadde du kunne legge inn bildene kanskje? :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Audiobahn GZ Lanzar Soundstream Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digital Designs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dd Z1 Men DD Z2 skal være enda villere igjen! Siter 2 x DD 1508 Hifonics bx2005d 2 x DD 1010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Men DD Z2 skal være enda villere igjen! Spørs litt det... I "vanlige" biler (14,4 V) er det Z1 som leverer mest effekt! Men over 16 V vinner Z2. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Her kan dere lese om den nye PHD10000WB og PHD20000WB som snart kommer på lager:) Er vel ikke så mye som kan stille opp mot PHD20000's 15.000 watt RMS @ 2 ohm linket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hehe så kraftig ut det der ja EarthQuake :respect Men så jo ut som den kebabforsterkern :iconsm Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Legger ut et bilde av mine små gutter, kanskje ikke de råeste db forsterkerne men men.. Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Legger ut et bilde av mine små gutter, kanskje ikke de råeste db forsterkerne men men.. Opti 4000 skal man ikke rakke ned på vistnok. Hvor kjøpte du de og pris? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Audiobahn GZ Lanzar Soundstream hehe.. tror ikke jeg tar mye feil om jeg sier at disse er montert i samme fabrik faktisk, og det pga komponetenes plasering er nøyaktig det samme og med automatiserte monterings maskiner blir slik, eneste forskjel er printkortet med annen navn som mattes inn i maskinen... og siden disse her ikke har noe "software" så skal det ikke være noe som helst forkjell, kanskje toroid trafoen er av forkjellige kvalitet? :hello: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg