Glema Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Politbilen som er med i filmen Transformers.:driving Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Frekkeste poltibilen jeg vet om for tia... ;) Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gollum666 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Vet ikke om dette kvalifiserer seg som en "rå" politibil jeg? Siter BMW 525i E34 91' Opel Omega 3.0 24v Vrak BMW 320i E30 Solgt Opel Vectra B 1.8 16v Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Her er noen japanske politibiler.. :) De på bildene har Royal Chrysanthemum-emblem i front, som er blomsten i Japans keiserlige våpenskjold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Australia har en del søte politibiler ;) Subaru WRX HSV Coupe GTO Highway Patrol chipper Holden Commodore SS (V8), Ford XR8 (V8), Ford XR6 Turbo (V6 turbo)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Ferrari 612 Scaglietti. Impreza. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Mer Japan.. Z33 nismo ...og sykler har de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Nylig lansert i USA.. Carbon E7 (http://www.carbonmotors.com/) Nice, yeah? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Den siste ser ut som en framtidsbil fra en dårlig action film! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Kinesere.... Mohaha Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Den siste ser ut som en framtidsbil fra en dårlig action film! Muligens.. Men for meg minner det mer om amerikanske muskelglis á la Mustang og Dodge Charger.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanja Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 syns nå v70ne som ruller i norge fortida egentlig er knalltøffe jeg : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Europiske politibiler er ikke noe mindre kule enn amerikanske da.. ;) (Og da hopper jeg faktisk over de italienske :D) Belgia for eksempel har noen greie politibiler: UK og..: Lamborghi Murcielago LP640 Subaru Impreza STI Fård (med -o) Nederland har i det minste en show-off: Ungarn har også politibudsjettene under kontroll..: Kroatia liker også tyske biler: Mer østeuropeisk..Enten Slovakia eller Ungarn?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Når ble dette en Evo? http://farm4.static.flickr.com/3081/2575785553_be141d57cb.jpg Det er jo en Ford RS200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Til slutt må jeg bare poste bilde av en finsk og en canadisk pol-tibil.. :D RCMP (Royal Canadian Mounted Police) North Vancouver Mens denne finske er en gave fra "Tekniikan Maailma" http://www.tekniikanmaailma.fi/ og kjøres av politiet i Helsinki. Jaguar S-type R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg