Mosk Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Har kjøbt meg golf 2 gti 8v 88 model me ødelagt bremser,altså ingen bremse effekt,trudde dette sko bli ein lett operasjon men det blei det isje aligaveld,har nå skifta,bremserøyr,bremselast ventil bag,caliper bag å klosser å alt det stasjet.har smørt opp alt av bremser så ingen ting henger å har prøvd å lofta di mange ganger å alt virke normalt helt til jeg ska sette meg inn i bilen å kjøre,kan nesten trø pedalen helt i bånn uden at dår skjer så masse,einaste eg isje har skiftet e hovedsylinderen men e dår någen så har hatt dette problemet før så skrig ud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Sjekk sperreventilen som sitter på vacumslangen til bremskraftforsterkeren. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Har noe lignende problem selv. Dem er ikke så kraftige som dem burde være. Må liksom trø pedaln ett stykke inn før det skjer noe spesielt. Stort sett det eneste jeg ikke har skiftet er bremselast ventilen. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Takk for hjelpen,ska ud nå å prøve å skifte hovedsylinderen siden eg har fekk med nye når eg kjøpte bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Nå har eg skifta hovedsylinderen men ingen forskjeld,bremsene e gode så lenge motoren isje sviver,med ein gang den starte så går pedalen i bånn nesten.har isje skjekk sperreventilen ennå men det ska eg jør di nermaste dagane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 "Det enkle er ofte det beste" Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Nå har eg skifta sperreventilen åg å det e lige dødt i bremsene mine,någen så har mar forslag ka eg kan jør?????????????konge bremser så lenge eg har vacumet slangen fra motoren ude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hvis du pumper ett par ganger på bremsepedalen og holder pedalen inne. Så skal den gli inn når du starter. Gjør den det? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 jess ann jør det.men eg fant ud i dag at bremse caliprane framme e någe trege i formen men dår sko vel nesten kommt trykk fordeom?har netopp vert ude å tatt bilder av bilen men har ingen anelse koss eg legge di inn her så visst dokk gidde fortella koss eg jør det så kan dokk se gliset heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89402 der finner du ut hvordan du legger ut bilder:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 hehe dår komme mar men eg må bare sei daven eg fekk det te heheheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ser ikke no bilde jeg, og skjønner heller ikke hva du skriver. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 eg får vertfall fram bildet,eg sa at eg blei imponerte av meg sjøl at eg klarte å legga inn bildet,men visst du isje ser det så vett eg rett å slett isje ka så e gale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 er alt jeg får opp. Ganske vanskelig å tyde det du skriver, når det er dialekt/sms. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg