Gå til innhold

Ville jeg angret om jeg kjøpte denne 240?!

Ranger emnet

Volvo242Turbo!

Anbefalte innlegg

å betale 80000 kr for sen stygg 240 e overhode ikke værd d! unasett om den har 500 eller 1000 hk så e d ikke værd d! d e jo for pokker tidenes styggeste bil. å så må du jo tenke dæ alt d hælvette me papiran da (liker ikke papir jobb) å ka d koste i toll å hele pakka! å du sporte om du ville angre på å kjøpe en 240 så e svare JA JA å atter JA!! styrr unna svensk dritt!

Siden du er 16 år, så skal vi da regne med at du snakker av erfaring?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er 16 år, så skal vi da regne med at du snakker av erfaring?

vær snill mot gutten da. han har sikkert en kammerat som har en onkel som en gang kjente en som hadde hørt om en som ikke klarte å ta vare på volvoen sin så den gikk i stykker. så han har masse erfaring med volvo

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å betale 80000 kr for sen stygg 240 e overhode ikke værd d! unasett om den har 500 eller 1000 hk så e d ikke værd d! d e jo for pokker tidenes styggeste bil. å så må du jo tenke dæ alt d hælvette me papiran da (liker ikke papir jobb) å ka d koste i toll å hele pakka! å du sporte om du ville angre på å kjøpe en 240 så e svare JA JA å atter JA!! styrr unna svensk dritt!

Din luring....gå å titt på midnatt sola og drøm om den dagen du får førerkort først du..............er vel ikke bil du trenger der du bor....er vel heller en snøscooter...eller kanskje ett reinsdyr...

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen (har bare teori og oppkjøringen igjen, DREP den nye teoriprøven!) men jeg prøver iallefall og oppføre meg ved og si at "jeg har aldri kjørt 240) men all min kjøring i Bergen har foregått i en V70 (en av de nyeste skulle jeg til og si) og den var iallefall herlig komfort i. 240 har også et høyt komfortnivå (synes nå jeg) til og være så gammel..

Men bilen var jo dritstilig den :) Fet motor også

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg ivertfall for at fyren har dokumentasjon på allt som er gjordt med motoren og gjerne kvitteringer fra firmaet som bygde den.

aller helst burde du ha kjørt bilen på ruller for å være sikker på at allt fremdeles er som det skal være med alt ting

Om du ville angre??

vanskelig å svare på. Jeg ville nok ha angret, men det er fordi jeg ikke liker noen av de bilene disse motoren passer i uten allt for mye træl.

For her er det Motoren du kjøper, karrosseriet er økonomisk uforsvarlig å ta i bruk på Norske skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider