Eiriken Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Noen som vet av en front til 740 i trl, helst svart? Er grått panser og skjermer nå, etter en frontskade, eneste det som er rustent på bilen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jeg har hele frontspoileropplegget, med add-on lepper og tåkelys, samme bilde som i signaturen min, intressert? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 trenger bare skjermer og panser. sitter slitent t-redfrontspoiler og ok t-red sideskjørt og bakfanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Eiriken : selge t-redfrontspoiler`n ? Bilder av di slitte plassene på den ? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Eiriken :selge t-redfrontspoiler`n ? Bilder av di slitte plassene på den ? Den jeg har er ikke verdt å selge. den er "bøtt" så mange ganger. skal få den vist jeg kjøper meg en ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg