Frogg_Frost Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hva syns dere? tips er fint å få...:) m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 brush meine du? få se org bilde da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 det er jo ikke mere enn luft uttaket fra bremsene foran da men... ORG: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 tror det hadde sett bedre ut hvis du tok luftinga på skjermen..ikke midt på døra;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ehm, er jo bare sånn som tar 5 min det der da ca.. å vart ikke sånn spes bra.. keep on the good work! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ehm, er jo bare sånn som tar 5 min det der da ca.. å vart ikke sånn spes bra.. gi gutten creds da, first try. :D bra jobba Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Syns ikke det var så gæli jeg... *Tommel opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Det ble ikke så gæli det der! ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 bra start, bare litt dårlig plassert:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg