Jonolav95 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 fikk meg en "ny" forsterker av en kompis her om dagen. noen som kan identifisere denne, og evnt vise meg ett bilde av den? må vit hva jeg skal skru på får å få lyd:O legg merke til skruene, som er justeringsmuligheter babyhmm? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Ser ut som en boss AVAxxxx 4 kanaler... lakkert sort ... er egentlig hvite.. jeg skal sjekke :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Fant ikkenoe men det er helt sikkert en Boss forsterker og det er helt sikkert en modell som kom rundt 99' Hadde en helt lik en (som ikke var lakkert i sort) men det var en 2 kanaler. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Om du kan, så skru av dekselet. Ser ut som det står ett serienummer el. under boss logoen på print-kortet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 dekselet er av på bildene. men, PerryZaphire. du som hadde en slik en? kan du ikke fortelle meg hva jeg må gjøre for å få lyd? hvis du husker noe som helst? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 står det ingenting på det plexidekselet? det jeg husker er at de 6 justeringsgreiene oppå der er 3 til hver 1-2 kanaler (3 skruer til 2 kanaler og 3 skruer til 2 kanaler) gain, bassboost og HPF ellernoe tror jeg. De tre tilkoblingene helt til venstre der er +, remote og jord. usikker på hvem av dem som er + og jord men... skal stå der hvis du skraper vekk lakken.? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 akkurat de tre borterste der vet jeg. eneste jeg lurer på er de to små "bryterne" som er der. takk for hjelpen så langt:D snillt av deg:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 akkurat de tre borterste der vet jeg.eneste jeg lurer på er de to små "bryterne" som er der. takk for hjelpen så langt:D snillt av deg:) Ha... de ved signal inngangene? det er jeg 99% sikker på er HPF-FULL-LPF eller omvendt :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 så får å få lyd skal da disse stå på full eller? har ikke so god peiling på akkurat dette;P Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hva skal du dra med den? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Den skal stå på HPF om du skal bruke den til frontsett i et anlegg med subber, full om du skal bruke den på f.eks 6*9" og LPF om du skal bruke den til sub. Hvis jeg ikke har missforstått helt da :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 skal brukes til sub ja:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Then LPF it is! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 da stiller du den på LPF.. veit ikke om du ser hva som står der eller ikke, men det er ikke værre en å koble opp subben for så å flytte på bryteren når du spiller.. da hører du når den står riktig Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Høyh.. Jeg har en slik forsterker liggende hjemme... :) Kan ta å knipse et bilde av knappene og innstillingene på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg