Omegamannen Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 skjønner deg jeg. blir litt irritert når de sier at den skal komme om 3 uker og du drar for å hente den og den har ikk kommi. også sier de at de har glemt det hadde blitt drit forbanna ja det akuratt det som irriterer !det er jo ikke grattis og dra ditt og tenk på km stand på omegan :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 At forglemmelser skjer er jo vanlig. surt men sånn er det. Er trossalt mennesker det er snakk om her. Hadde du ringt på forhånd istedet for å kjørt. Så hadde du sluppet unna den utgiften. At det er surt er jo sant, men nytter ikke å kjefte folk huden full for at de har glemt en ting. Da får du heller bare bestille en annen plass. Eneste måten du kan straffe ei bedrift på er å ikke handle der. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 har ring og blitt lovet at det ting skulle ha kommet men har ikke sett eller hørt noe. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Var akkuratt nå og hentet ting i BRL butikk fra Realcar.Funket som smuuurt,dette var andre gang. Kanskje de ikke gidder kunder som er sure/hissige ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg bestilte en grill til passaten og jeg hadde og jeg ventet i 2mnd. Det var riktig nok ikke fra di som du bestilte fra, Jeg bestilte fra bilextra.:fish Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg