kewold Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hei.. Skal bytte Reg. reim på min A4 1.8 97-mod. km 157 000. Ska løsne på fronten og dra den litt fremover. Vet enkelte bruker pinneskrue/hjemmelaga verktøy for å holde fronten oppe etter den er dradd ut.(for å avlaste slanger og div) Spørsmålet er da: hvor lange skal jeg lage dem? 300 mm? og hvilken dim? (M8)? Skal i tillegg bytte: Strammerulle til reg.reim A/C reim. vannpumpereim. Vannpumpe. Noe annet som kan være smart å bytte? Evt. annet spesial verktøy jeg trenger? Takker for alle svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 tja termostat kanskje, når du allerede har alt nede så. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 nei, kreves ingen spesialverktøy til denne jobben. Spørs hvor tidlig utgave av 97 mod du har. Noen har strammehjul som du bruker tobenet nøkkel eller alt. segeringstang. senere utgaver har vel kun umbrako du kan bruke på stramminga. 30 cm lange støtteføringer?? Da kan du like godt ta av fangeren. Nei, de vi bruker er vel rundt 15. M8 ja Så kjøper du sett med reg.reim strammehjul og løperulle. Sjekk samtidig om svetting på registeret f.eks tetteringer. Skift de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg