Gå til innhold

Boomboxx: '97 Honda Civic

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Tenkte på både dB-drag og Bassrace. Men får se, Bassrace KAN jo være mye snillere mot elementet, da man ikke trenger å strekke det til max for å gjøre det bra. På den annen side er jo dB-drag en genial mulighet til å teste hva greia er god for! :D

Har ikke bygget med tanke på noen av delene, egentlig. Hadde i såfall bygget større slotport og hatt elementet oppover. Men det hadde jo sett helt passe ut og da! :)

Må vel uansett teste sakene i en konkurranse, for å se hva det er godt for!

Høres bra ut!

Har ikke bygd noe som helst jeg heller, bare revet alt i biter i påvente på ny bil.. Fin haug med bilstereo på rommet nå..La det gå til helvete, får jo alltids rekonet subben ;)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos "bilstereoguden" til CB Elektro i Tønsberg og målte utstyret på en ekte Term-Lab :)

144.4dB @ 53Hz høres vel ikke så dumt ut med en søt liten 15" tunet til musikk (35Hz). Særlig med tanke på at jeg kjører med to små 8cm porter uten flens inni kassa...

Skal sage portene litt i dag tenker jeg, og få målt på nytt ved første anledning. Går for to sett porter, et til musikk og et til støy :)

Bør hvertfall komme over 145dB! Men så er nok kalibreringen på CBs TL og Tor Steinar sin forskjellig også. Blir nok en skuffelse på CB-dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos "bilstereoguden" til CB Elektro i Tønsberg og målte utstyret på en ekte Term-Lab :)

144.4dB @ 53Hz høres vel ikke så dumt ut med en søt liten 15" tunet til musikk (35Hz). Særlig med tanke på at jeg kjører med to små 8cm porter uten flens inni kassa...

Skal sage portene litt i dag tenker jeg, og få målt på nytt ved første anledning. Går for to sett porter, et til musikk og et til støy :)

Bør hvertfall komme over 145dB! Men så er nok kalibreringen på CBs TL og Tor Steinar sin forskjellig også. Blir nok en skuffelse på CB-dagen! ;)

Ikke verst måling det der! :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent fikk nyss om sakene da, og nå tyder ting på at han vil kjøpe hele prosjektet. Inkludert bilen.

Så jeg får se om det blir mer oppdateringer i denne tråden, eller om det blir ny tråd! :)

Selge allerede? Elsker du å fylle statskasse med omreg.avgift eller? :D

Pent arbeid foreløpig ihvertfall :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan virke som om jeg er litt for ivrig med å fylle statskassa. Skal bytte til en '92 Del Sol som tilhørte han som overtar Civic'en, og der er det heldigvis "normal" omreg. :D

Så blir det spennende å se hvor mye stereo man får klemt inn i en liten 2-seter! :)

Gleder meg hvertfall til å få inn CVL-6K-settet igjen. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider