Sharp Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Ser de veier ca. 1800 kg. Tung bil. Hvor mye bruker dere på mila? Vil det være mulig å komme under litern på langkjøring? Ser de fleste S6 har grønne skilter. Det er vel 10 år etter de ble tatt inn i landet du kan sette inn bakseter gratis? Virker som om de fleste ble bruktimportert for 5-6 år sia. Kan jeg noe sted på nett skjekke når en bil kom inn i landet? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 De er vel 1700kg inkl fører... 2.2T bruker mindre om de er trimmet faktisk! Kjører fint under litern på langkjøring. Ellers er det så som så, har den brukt mye bensin har du og ''brukt'' den;) Kjører man gris renner det igjennom, men det koster jo å ha det morro så... Ellers er det jo ingen tvil om holdbarheten til femmermotorene, det har jo audi vist oss i 25år nå... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Min s4 avant med manuell og Alt utstyr veide 1810 med fører Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Fant denne på finn, V8 med manuell. Er det relativt uvanlig kombinasjon? Er det en grei pris? Hadde den bare hatt sort skinn hadde den vært midt i blinken :) Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Spørs hvem som har hatt bilen i sin eie. er det en ungdom så bør du være obs. I tillegg om en person skryter hemningsløst av bilen uten å si noe negativt bør du også være obs. Du kan se i vognkortet når bilen er førstegangsregistrert i norge. Det du må gå ut i fra. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Nå får jeg gi meg? Nei du må nok gi deg der :P Hvor mye brukte din på mila? En mindre motor bruker mindre bensin enn en større motor med flere sylindre og samme effekt. Så sant man ikke kjører rundt ed fullt trøkk hele tiden da :P Tur retur Furnesdalen på vintertreffet. Landevei med litt aktiv kjøring. Pådrag her og der og forbikjøringer og div. Kjørekompjuteren viste snitt på 1,1 når jeg kom hjem. Har fått den ned på 0,9 ved EKSTREMT pen kjøring. Kom ikke å si at 2,2T er så mye mere gjerig en det a. Leste ett bil blad for en tid tilbake der de hadde kjørt Kristiansand-Bergen-Oslo-Kristiansand på 0,8 med 4,2. Målet da var jo å bruke så lite bensin som overhode mulig så det er vel ikke representativt for vanlig kjøring men det er jo ett bevis på at det går. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Greit, jeg gir meg.... eller ikke :P Kommer mye ann på person til person også dette med forbruk. Men så på katalogen til s4/s6 så ser du at det oppgitt en forskjell på bensinforbruket på v8 vs r5. Men klart man drar mer damer med v8 da Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Når ble den stygge bremsekjølinga borte? Ser ut som en stålfelg bak den vanlige felgen jo... Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Når ble den stygge bremsekjølinga borte? Ser ut som en stålfelg bak den vanlige felgen jo... Sluttet vel med ufo-bremsene i 94 på seine S4'er... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Vet dere om en -94 S4 bruker R12 eller R134a i klimaanlegget? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Det er i alle fall den gamle typen som går på '92, går utifra at det er likedan på 94. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 R12 har jo vært forbudt noen år nå, så det er jo problematisk å få fylt opp. På Volvoen min fikk jeg bygd om til R134a. Noen som vet om Audi har et tilsvarende kit? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Nå får du gi deg a Frank 2,2 og V8 bruker akkurat like mye på mila og når du trimmer en 2,2 bruker den mere. Og det med at V8 bruker olje var frem til 95 etter det er problemet borte. Desverre så sluttet ikke oljeforbruket på v8 motorene i 1995.. Siste v8 vi overhalte var på en 2002 mod s6(nye typen). der var oljeforbruket så kraftig at tre av eksos utløpene nesten hadde grodd igjen av olje avleiring. måtte bytte alle styringene og tettningene+++++ Har selv hatt den skuddsikkre turbo motoren, og den kan anbefales...burde funnet en med 5 coiler, og ikke den med fordeler. KEEP LOOKING Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 fra 93 ble det 134 gass på klimaen i allefall og alle s4/s6 med 5`er ble levert med 1 coil pr sylinder, men de første 91-92(tilidg) hadde en fordeler i tilegg Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Noen som vet hvordan en får opp OBD-kodene i klima-displayet og hva de forskjellige betyr? Er en -94modell Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg