Xanonymx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg har kjøpt meg en Audi 80, 92mod. Men cruise controllen funker ikke. Så jeg lure på hvor det er størst sannsynlighet for at feilen ligger. Cruise controllen betjenes med den samme hendelen som er til blinklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 prøvd diagnoseutstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanonymx Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Nei, jeg har ikke fått tid til å gjøre noe som helst. Men jeg har ikke diagnose verktøy. Har et multimeter som jeg tenkte å måle litt rundt om kring og sjekke. Så hvis det er noen som har noen tips, hvor jeg bør se først o.l. så hadde det hvert fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 på min audi 200 tq 1990 so va det eit stag so ha knåkke, der e ei vakumklokke so gir gass på gass vaiere, kan no prøve å koble ut crusekontroll hjerna, den låg under ratte på bilen min, so prøva du me ei anna ei Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg