x3msport Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ønsker å kjøpe 2 stk billige forsterkere. Gjør ikke noe om det er netthandel-forsterkere eller sånn søppel. Ønsker ikke å betale mer enn 500 kroner pr stk. Er det noen som har noe drit liggende som de vil bli kvitt så si ifra! Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ønsker å kjøpe 2 stk billige forsterkere. Gjør ikke noe om det er netthandel-forsterkere eller sånn søppel. Ønsker ikke å betale mer enn 500 kroner pr stk. Er det noen som har noe drit liggende som de vil bli kvitt så si ifra! drit har jeg ikke liggenes, menjeg har da noen billige forsterkere tilsalgs... det er coustic forsterkerer. type dr. de kan du få for 1000.- for to stk dem ligger tilsalgs med bilde på denne siden. eller ta kontakt med meg på tlf 97527116 Tufte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg har to forsterkere til salgs... En to kanaler og en fire kanaler. Egentlig en fire kanaler til også, men den er delvis defekt, så den regner jeg ikke med du vil ha? Merkene er 2ch: Audiopipe og 4ch kan jeg sjekke når jeg kommer hjem i morgen. Hvis jeg kommer hjem da ->SAS! :( Kan tenke meg at jeg selger begge for 1500... Det er 1/3 av nypris. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har du skaffet deg forsterkere? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Nei. Mulig det blir LCD-skjermer istedet. Skal bare være "pynt" ;) Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ok.. Bare å sende PM hvis du trenger forsterker. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hei de her selges for 1000 kr + frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 mange watt er de på da?? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 mange watt er de på da?? Oppgitt til 2x125ca pr stk, max 400 . Har brukt de til hver sin 12" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg