teck Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 skuffa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Den var bare svart, uten nummer... Helt identisk som den på linken jeg postet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Den var bare svart, uten nummer... Helt identisk som den på linken jeg postet Ehhhy bestem deg a, var det en 911 eller Audi ? (Eller var det med rallybilen bare kødd?) Sa jeg porsche? Oj! Snakker om å sleive! Det var jo en audi quatro gruppe b bil... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 synes da ikke slik porsche er så ille jeg da. men så hadde jeg ikke så store forhåpninger som noen andre her kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Ehhhy bestem deg a, var det en 911 eller Audi ? (Eller var det med rallybilen bare kødd?) ironiiii... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 det var en porsche, men så blei det en audi quattro gruppe b bil for min skyld Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er ikke noe vits i å dra.. ;) Det var "bare" en porsche med en syk vinge. Akkurat som denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1045474#bilder Fikk ikke tatt bilder, da mobilen var tom for strøm. Men da var hvertfall mysteriet oppklart. Hehe! Jævli mas på dere a Hmm... det stemmer ikke .... bilde av bilen under presenning har høyere vinge... så sånn er det... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Greit! Er bra du kommer og ordner opp.. Jeg har jo ikke sett bilen i det hele tatt! Tro meg, den er så og si IDENTISK med en bilen jeg linket til. Eksosanlegget er kanskje litt grovere og vinga er kanskje noen cm høyere eller lavere? Man hva så? Bilen står på toppen av snipetorp, der snipetorp møter øvregate. Akkurat i krysset der... Dra og sjekk selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 240 sx cab :Pdenne er jo norsk også faktisk. skal nok litt til, men er jo lov og gjette litt i det mørke :P Men ser ut til at hjulbuene på denne ikke matcher bredden på det under pressenninga. Lengden derimot ser ut til og kunne passe sånn nogenlunde Er vel ikke denne som går her du har bilde av? ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er vel ikke denne som går her du har bilde av? ;) Jo, og bildet er mitt! Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg