saab9000 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hvis noen sier meg hvor det er så skal jeg ta meg en tur ned å ta noen flere bilder så kan vi jo fortsette å gjette han sa bare at det var ved sentrum der! Han må vel menne sentrum kjøreskole!? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ahh! imorgen mann! dette fixer du ! :peace: Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Detta SKAL jeg finne ut av... :P Ja, det må du jo pent nå! Når du har gjort oss alle så nysgjerrige;) Formen kan jo faktisk minne litt om TT DTM: Men hvem hadde vel plassert en sånn bil under en presenning? Hehe. Nå er jeg spent på å finne ut hva slags bil det egentlig er.. Best du ikke skuffer oss nå, Propellue! Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 finn ut åssen bil det da!!!! Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det først som slo meg var at det kunne være en porsche av etteller annet slag. Men ettern en liten omtanke kan det også være en mazda rx7 med bredding. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det først som slo meg var at det kunne være en porsche av etteller annet slag. Men ettern en liten omtanke kan det også være en mazda rx7 med bredding. gen 1 el 2 da?? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hmm, ekke så lett å se. Kan også være 3 gen for den saks skyld.. men taket å vingen kan minne meg om 1 gen til tom erik Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg tror deter en Porsche med snømåke stua inn bak :D haha Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg tror deter en Porsche med snømåke stua inn bak :D haha Jeg lurte også på om det var en snøskuffe vi ser bak der ja. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hva med no sånt no? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 åååååÅ! Nå ble jeg sikkelig nyskgjerrig! Klare ikke å gjette på dette, men virker som en jappse bil, men det er umulig å si.. Kom igjen finn det ut da :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 stell dere opp på natta i en bil med kamera klart, og få en til å løpe bort og løfte opp presenningen Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Tromsø regga Mazda RX-7 :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hallo?!? Jeg var jo der idag jo, men var ingen hjemme.. Syns det er litt vell frekt å drive å løfte på presenningen til en bil som eiern helt klart ikke vil skal stå ute.. Pluss at det er masse naboer rundt der, så de syns nok også det blir litt rart med en fyr som snoker rundt og løfter på presenninger for å ta bilder. Uansett så må jeg jo dra av hele stasen for å få tatt bilde av hele bilen. Desuten, jeg sa overfor sentrum. Skien sentrum.. ;) *edit: Forslaget til Volvoraaner var nok ikke helt på viddene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hehe, er tromsø regga kanskje, men eieren holder til på østlandet. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg