KinG^KaoZ Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Denne tråden minner meg om en viss tv-serie: Joey? Hvilken episode? Tror jeg vil se den :peace: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 er ikke joey episode.. vanlig friends episode.. så den for et par måneder siden men husker ikke nr'et.. ganske morsom egentlig;) Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 første som slo meg da jeg så den, var nsx... var en nsx som gikk i bygda for en stund siden... var kanskje ikke så bredda, og hadde ikke så stor vinge.. kan jo være styla.. Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 heh er det flere enn meg som tror det er en tilhenger med noe på planet ? Ser ikke så godt om det er eksospotte, men om det er det, så er det nok ikke en tilhenger :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 kan ikke noen bare spørre? Vær så snill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg venter spent på om noen tør spørre eiern hva som står under der! bare å mote seg opp og spørre:D Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hvor ble trådstarter av da? Fikk han kalde føtter eller?:P:P HVA er d som står under der!? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hvor ble trådstarter av da? Det er sikkert trådstarter som har stablet et bilvrak under en pressenning, med en snøskuffe inn bak, som ser ut som en vinge. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Trådstarter måtte på skolen.. :P Tror jeg stikker innom der seinere idag. Jeg bare må spørre.. Og jeg er forresten veldig sikker på at det er et eksosanlegg som er under bak der, man ser det mye bedre på årntli. Noen som har lyst til å bli med? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hehehehe, ler meg ihjel jeg.. bra tråd da.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Kanskje det er en sånn her med alu vinge på fra thorshow?:hammer : http://www.jon-erik.se/240/245-pickup-012.jpg nei, sånn seriøst så tror jeg det er en slik som det her: http://www.timallen.com/interests/img/56ford.jpg en skikkelig fet old school pickup!kiddie Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 haha.. vær så snill og spør.. tror faktisk vi også har en sånnen presenning bil her i bygda, det har jeg sett.. skal jeg ta bilde, så tar vi en runde på den også? Ser att folk er mektig nysgjerrige her.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg kan gi deg et tips. Spør når du er der for å ta bilder igjen. Så slipper du å bli jaget tilbake dit av illsinte forumkarer.. :P Legger ut det jeg veit når jeg kommer tilbake. Blir vell i 6 tida tenker jeg. ;) Hei så lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Da har du å sjekke ut hvilken bil det er også! Første som slo meg var NSX, men ser det er mange andre bra forslag å. Venter spent på å finne ut hva slags bil det er;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 nsx er vel mye større enn det der ? og sikkert halvparten så høy :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg