simtra Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Kom bare på tanken å spørre om det ikke er noen som kan holde et skriftlig kurs i lakking. Tenker mest på di grunnleggende tingene som utstyr å utførelse. Veit at teknikk er noe man må finne ut av selv, men det er sikkert ikke bare meg som kunne tenke meg å lære å lakke!m'm Ikke alle som vet hvordan man svinger sprøyta riktig!:bump Bare en tanke som slo meg! Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Kom bare på tanken å spørre om det ikke er noen som kan holde et skriftlig kurs i lakking.Tenker mest på di grunnleggende tingene som utstyr å utførelse. Veit at teknikk er noe man må finne ut av selv, men det er sikkert ikke bare meg som kunne tenke meg å lære å lakke!m'm Ikke alle som vet hvordan man svinger sprøyta riktig!:bump Bare en tanke som slo meg! finnes masse ulike måter å jobbe på.. og spørs hva underlag du jobber på.. kan sjekke om eg får tak i arbeids bøkene til feks glasurit på pc.. vet om en som har det men han er vanskelig å overtale.. der står alt dere kunne komme til å lure på edit: fant foressten denne her http://www.no.glasurit.com/Service/TechnicalInformationSheets/PKW/frames/index.html her står bra mye om lakkering og blandisforhold utdusjing osv.. denne brukes mye på vk1 billakkering Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg