zumman Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? må ha med 10x1 gjenger har hørt med alle som kan ha rundt her... :\ Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? må ha med 10x1 gjenger har hørt med alle som kan ha rundt her... :\ samme som meg det.. hadde å hørt overalt,men måtte lage en til slutt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 kjøpte mitt t-stykke på mekonomen. de hadde alle varianter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 lag en selv eller få en kompis til å gjøre det, skal gå ganske fort det:) bra blir de også. Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg