audioteam Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har Octavia . Bruker bilen til demo og familiebil :) Midlertidig montering, skal gjøres bedre etterhvert . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Se der ja. Ser du har "skikkelig" motor også....er det RS modellen du har? 1,8T? Legger ved link til salgsannonsen hvor det også er bilder : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1262103 Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 1.8 men tror det er mere futt i den nå en det er i RS original . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ok. Har du chippet den eller noe i den duren? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 halla jeg har en 2001 modell Octavia RS denne er det gjort litt småtteri med som ikke staten skal vite. senket med justerbare Chrome Koni fra audi TT 18" sommersko av typen bane gode felger som tåler en trøkk. senket helt ned (ca 70mm). sota ruter hele veien og rute senker i front og bak vindu. det er også skjært ut luftehull i panser med svart netting i kjører på falken fk571 dekker til vanlig men disse sitter ikke bra nok på tørr vei så gateslicks kommer i 18" dimensjon. har mange planer for denne bilen blandt annet mer hk. og masse lyd inne i kupeen. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ser det går litt tid mellom hver gang noen poster her. Forsøker meg med et lite innlegg. Jeg har en 2004 Octavia 1,9TDI 4x4 Elegance. Har nesten alt av utstyr som leveres fra leverdør i Norge. Eneste som mangler er skinnseter, men trives med de sportsetene som sitter i. Den er også levert med noe som heter "bad road - pakke". Dvs at bilen er litt høyere og stivere på fjæringene enn de "vanlige" Octavia'ne. Jeg hadde tenkt jeg skulle prøve på å få den til å ligne litt mer på Scout'en. Så hvis noen har forslag om hvor jeg får kjøpt sorte hjulbuer, og plater til å ha under støtfanger foran og bak hadde jeg vært meget takknemlig. Mvh Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Trenger også tips på sportsluftfilter til 1,9 TDI Octavia.Hva er best? Hvor får man kjøpt? Mvh Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skoda RS TDI Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Heisann.....Har en Skoda Octavia Rs Tdi....orginale 18 tommere på sommer og orginale 17 på vinter Er utrolig fornøyd med bilen, hadde en Octavia tdi 2001 110hk...veldig fornøyd med den bilen og, var ikke lett og gi fra seg den bilen.......skal prøve og ta noen bilder av bilen og legge di ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobbelice Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har også en RS utgave. 2008 modell. Akkurat fått den. :D Men er jo skuffende at det ikke er sideskjørter på den synes jeg. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 ble skoda eier for en uke siden:) den går som ei kule:) 1.8T med litt oppgraderinger:) Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 QUOTE] Skjedd litt forandringer på arne egge sin octavia siden den fikk ny eier, ikke så mye men såpass til at det synes :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolfMk3 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Får vel ta opp litt plass her jeg også da siden jeg har gått til anskaffelse av en 2002mod RS...Har ingen planer med bilen foreløpig men får se i løpet av vinteren om det dukker opp en eller annen snedig ide(eller to) Siter 03 Vw Passat 1.9Tdi *solgt* 02 Skoda Octavia RS *solgt* 04 Audi A4 Avant 1.6 *solgt* 92 Vw Golf GTI 1.8 *solgt* 83 Vw Golf 1.5 *bruksbil/prosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg