Goop Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Motoren blir solgt komplett. Går helt fint. Skjærkant toppakning, og ny turbo fra 940 montert i sommer.. Lurer på noe, så gi en lyd 5000/bud Eldar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Ingen som vil ha en motor til sommeren? Kom med et bud;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hvor langt har motoren gått? og i vilken stand er den i?.. Hadde kansje vert gøy ¨å hivd noe slikt i 2'er bilen.. en Volvo 360... står en 2.0i i den nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 usikker på km stand, men er i bra stand.. Er som sagt skiftet topp pakning og turbo i fjor sommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Arve Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 slett noen pm fra innboksen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ny pris: 4000,- :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 og den fungerer utmerket? k jet? eller byttet sprut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Den fungere utmerket ja. Er nok K-jet på den ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hvor mye gamp? driftsikker? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Tror den er solgt nå! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Solgt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 HehE! Eldar, fikk jeg med downpipe, jeg husker ikke og orker ikke gå ut og se! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 HehE! Eldar, fikk jeg med downpipe, jeg husker ikke og orker ikke gå ut og se! :D Nei...det gjorde du ikke, for den er i lag med eksos anlegget mitt..(gidder ikke sende melding) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg