rb20det Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ja ,var et helt alright treff dette. Men har noen synspunkter. Hvorfor sto det noe nærmest"vrakbiler"på utstillingsområdet? Hørte om folk med fine biler som ikke kom inn fordi det var fullt. En av oss fikk riper langs ene baksskjermen,klarte å redde det med noen timer med rubbing og polering. Arrangørene burde kunne tilby for utstillere som ikke vil ha folk sittende og subbende borover bilene,en form for innegjerding. Dette er ikke for å kritisere arrangørene,men ting som jeg mener kan forbesdres til neste gang. Pratet med masse hyggelige folk der borte,var veldig koselig og sosialt,så jeg oppfordrer arrangørene til å fortsette med lignende treff og kanskje tenke litt på innspillene jeg kommer med her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Legge de ut som et album og linke til, for de som er interesserte? :) Kvalitet framfor kvantitet. ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hvorfor sto det noe nærmest"vrakbiler"på utstillingsområdet? Hørte om folk med fine biler som ikke kom inn fordi det var fullt. Dette har vel noe å gjøre med at man ikke visste om det kom 5-20 eller 300 biler.. Så da slapp man inn de som kom først, og da er det ikke alltid så lett å fjerne de etterpå. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 så da en grei regel til siden... veit man at man kommer så er det bare å legge ut en post om det i tråden så arrangør har en viss peiling ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rb20det Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Uansett så synes jeg arrangørene gjorde en god jobb ,tatt i betrakning at dette er nytt for de. Og sikker på at det blir bedre og bedre:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Uansett så synes jeg arrangørene gjorde en god jobb ,tatt i betrakning at dette er nytt for de. Og sikker på at det blir bedre og bedre:-) totalt enig... dette er gutter vi vil se mere til... jeg stiller ihvertfall om jeg har anledning uten tvil ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ja ,var et helt alright treff dette. Men har noen synspunkter. Først av alt, takk for tilbakemelding. Det setter vi pris på:) Hvorfor sto det noe nærmest"vrakbiler"på utstillingsområdet? Hørte om folk med fine biler som ikke kom inn fordi det var fullt. Du har rett. Her må vi bedre oss neste gang. Men jeg tar med at "vrakbilene" på utstillingsområdet har i hovedsak to årsaker: 1. Det var invitert til lydkonkuranse, og noen av disse "vrakene" hadde noen svært heftige anlegg. (Men tilhengeren med dekk var vår feil...) 2. Vi er enige i at det burde vært noen bytter blandt de som var inne på plassen og de uten for. Som Zetec skriver hadde vi ikke oversikten over hvor mange som kom. Vi håpet at så mange som 100-200 biler. Når så mange som 3-400 biler kom ser vi at vi burde "silet" litt bedre fra starten. Dette vil vi forsøke å gjøre bedre til neste treff. Forslaget til Azzido om mulighet for påmelding vil også bli vurdert... En av oss fikk riper langs ene baksskjermen,klarte å redde det med noen timer med rubbing og polering. Arrangørene burde kunne tilby for utstillere som ikke vil ha folk sittende og subbende borover bilene,en form for innegjerding. Det var skikkelig kipt, og vi vil se på ulike tiltak for å unngå dette i fremtiden. Når så mange samles på en plass, blir det selvsagt noe bevegelse blant utstillere og publikum. Vi tar med oss tilbakemeldingen din, og spesielt forslaget ditt om å sette opp sperrebånd eller lignende foran de mest spesielle bilene for å holde publikum litt på avstand. Dette er ikke for å kritisere arrangørene,men ting som jeg mener kan forbesdres til neste gang. Pratet med masse hyggelige folk der borte,var veldig koselig og sosialt,så jeg oppfordrer arrangørene til å fortsette med lignende treff og kanskje tenke litt på innspillene jeg kommer med her. Igjen, takk for tilbakemelding. Det er til stor nytte for oss. Jeg har tatt opp dette med resten av teamet. Vi er godt fornøyd med arrangementet (som var vårt første), men ser også at vi har mange områder som kan forbedres... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rb20det Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Godt at dere setter pris på feedback,er det dere trenger på både godt og vondt for å holde hjulene i gang:-) Har dere planer for noe mere lignende treff i vår/sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg