audioteam Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Her kan dere se en liten presentasjon av nye LRX serien . PDF presentasjon . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Old news :fingers: Men fy faen så rå dem er (spesielt kabel løsninga og micro posessor styringa) Å LYDEN ! DU MILDE GUD ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Old news, bare fordi du har sett et par test forsterkere . Nå er de på lager og da kan man opplyse dette til folket . Ikke alle vet å holde tett når de får en snik titt :watchout Og pass fingrene dine mister :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har du noe priser på dette Audio-Team? :) Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 du finner prisene på http://www.lydibil.no Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 OMG!!! "Tror" vi snakker kvalitet her ja!!! Nydelig design og utførelse ihvertfall!!! :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jepp fant de.. var noe som fristet men koster mye cash :) Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Old news, bare fordi du har sett et par test forsterkere .Nå er de på lager og da kan man opplyse dette til folket . Ikke alle vet å holde tett når de får en snik titt :watchout Og pass fingrene dine mister :) Mvh Har ikk sagt dritten eg :( Bare snakket med Rune på Ice eg (pleier ikke å si noe da dem viser meg proto typer). Audioson 4.5 hørte eg vell første gang for 1 måned siden å den innponerte VELDIG ! Den var brokobla opp på 2 av kanalene på Ground zero hydrogen og Focal 165 v2s. Var ikke meninga å vere eplekjekk :cool: Mvh Torgeir b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Var ikke meninga å vere eplekjekk Var ikke meninga å svare eplekjekt heller he he . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 har en LRX 4.300 på front (utopia av gamletypen) og en VRX 2.400 brokoblet til subbene.. Tror dere for eks den LRX 2.4 'n (2 x 130) vil gjøre en bedre jobb enn min VRX 2.400.1 med mitt kommende Utopia Be nr 7 sett? :) tenkte i utgangspunktet å flytte VRX 2.400 til front og kjøpe en ny monoblokk.. den nye LRX monoblokken er sikkert bra, men mine to Utopia 33WX'er har bare enkle 4 Ohm spoler, så jeg ender på 2 Ohm.. og da er LRX'en litt for svak.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 VRX er jo en knall forsterker da . Må teste litt før jeg kan gi et bra svar : Skal selv bruke Audison LRx 2.9 2x260W RMS på mitt FOCAL UTOPIA Be N. 7 Kommer en mye kraftigere monoblokk i LRX serien til sommeren . Fram til da bruker jeg en Helix 1000.2 på min Nuclear 15" Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Frister veldig disse her...likte spesielt 4.1k 2 x 130 + 800 w rms....kjekk sak til kjekk pris når man skal ha bare 1 forsterker!!! nesten så jeg angrer litt på å ha bestemt meg for fullt Rockford anlegg...:fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Nye Audison Lrx ser jo utrolig ut..........Frister med en sånn på front....... http://www.iceaudio.no/images_produkt/storebilder/10213-Audison_LRx_2.9.jpg?PHPSESSID=259fa98a573fe29a7536c826b358529e Og en sånn på 2stk Utopia 27Wx..................... http://www.iceaudio.no/images_produkt/storebilder/10211-Audison_LRx_1.1K.jpg?PHPSESSID=259fa98a573fe29a7536c826b358529e Dette må sjekkes ut med min forhandler.............................:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg