MercFreak Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 nå ha dem rodd seg bort igjen gitt, venta i 8 uker til nå! forbanna møkk Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hva med å finne en annen leverandør da? Kanskje like greit å ta de rett fra produsenten? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Har du kjøpt de comp-felgene? Syns ikke de passet bilen din. Hadde blitt mye penere med Super DTM! :) Men det er jo bare min mening... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hei.. ta å avbestill da.. jeg synest ikke de kledde bilen din. da ville jeg heller brukt de mim juventus du har nå. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 dissa felga blir så fine når man får bytta front så det er greit ;) mim juventus er nok solgt for lenge siden desverre Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Har du kjøpt de comp-felgene? Syns ikke de passet bilen din. Hadde blitt mye penere med Super DTM! :) Men det er jo bare min mening... får kansje kjøpe sånn også da etter hvert ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Du driter penger du. Husk at du snart skylder meg 5000,- da! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 dissa felga blir så fine når man får bytta front så det er greit ;) mim juventus er nok solgt for lenge siden desverre jeg ville ikke byttet til ny type front.. greit nok, bytt gjerne lysene, men ikke bytt skjermene.. den gamle typen ser mer aggressiv ut. velg feks. stuket med runde lys.. ps. det er to typer med runde lys.. ene er dypere enn andre. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 jeg ville ikke byttet til ny type front..greit nok, bytt gjerne lysene, men ikke bytt skjermene.. den gamle typen ser mer aggressiv ut. velg feks. stuket med runde lys.. ps. det er to typer med runde lys.. ene er dypere enn andre. greit at det kan være litt kult med denna fronten, eller runde lys, det syns jeg også, men jeg skal leve med denna bilen hver dag også da, og jeg begynner og bli lei av denna fronten om dagen, det går heller ikke ann og gjøre noe med dissa bila uten at det er gjort før heller, så da kan jeg vel gjøre det jeg blir mest fornøyd med selv? ;) har komplett 81-85 mod front liggende, og det frsiter veldig og henge den på ;) jeg kunn eogså alltids ha solgt denna bilen og kjøpt en som er som jeg vil ha den, men så er det sikkert ikke mulig og få tak i noen som er like bra rustmessig heller, men i alle tilfeller, om man angrer seinere så kommer jeg jo til og ta vare på alle delene fra denna og ha det liggende da :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Du driter penger du. det spørs vel, er vel mer at man jobber mye og ikke har så utrolig mye utgifter utenom heller ;) også er det jo selvsagt prioriteringer da ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Bor du hjemme?! :D Fint at du bytter fronten snart, ikke for å være frekk eller noe, men det er kanskje den minst pene fronten du får til 242. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 det spørs vel, er vel mer at man jobber mye og ikke har så utrolig mye utgifter utenom heller ;) også er det jo selvsagt prioriteringer da ;) som naboen til collie sa til meg: "går nok mye edru på fest, du".. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hehe! Jeg drikker aldri, men eier ikke nåla i høystakken for det om. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hehe! Jeg drikker aldri, men eier ikke nåla i høystakken for det om. Kanskje en fordel å få seg en jobb...Eg drikker no hvertfall 2-3 ganger i måneden. Og har no råd til det meste eg vil ha... Koster jo ikkje mykje å gå på fest liksom..:boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 som naboen til collie sa til meg: "går nok mye edru på fest, du".. fest? nei, det er heller aldri for min del :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg