GOLF(1) Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 har kjøpt meg en 1983 golf 1, 1,5. lurte på er dt påbudt med belter bak, hmm var ikke dt når jeg kjøpte den men har satt det inn. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Nei er ikke påbudt! Kom vel i 1984 om jeg ikke husker feil!! Grattis med bil.. Bilder? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Velkommen og gratulerer.. Veit ikke når det ble påbudt. Men hvis det ikke var i bilen orginalt slipper du vel unna? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 takker for svar, hmm ossen legge inn bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89402 Der står det forklart hvordan du legger ut bilder:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Den var mistenkelig lik en som har gått herover gitt. Hvor kjøpte du bilen? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dere syns da? :watchout jeg har fjærna den banneren i bakluka, den var litt sliten. skal bytte dempere, sote bakrutene,bytte forseter, banner, få tak i sommerfelger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Den var mistenkelig lik en som har gått herover gitt. Hvor kjøpte du bilen? kjøpte den i bærum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hmm, er ikke sikkert det er den jeg tenker på da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hmm, er ikke sikkert det er den jeg tenker på da. jo tror det. var en fra lena tror jeg det var som hadde den til salgs for 3k tror jeg det var. og så sto den igjen til hvor mange k? det husker jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ser du har BBS breddere,fanger/leppe. Sier bare 2 ting..Senk og felger:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 er påbudt med belter ja.. for å slippe unna belter må bilen være 71mod eller eldre.. iallefall det jeg fikk vite når jeg spurte om det når jeg og en kamerat drev med en 74 amcar Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ser du har BBS breddere,fanger/leppe.Sier bare 2 ting..Senk og felger:-) jeg veit, får se hva jeg gjør. hadde gjort seg med felger å senking jam'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 er påbudt med belter ja.. for å slippe unna belter må bilen være 71mod eller eldre.. iallefall det jeg fikk vite når jeg spurte om det når jeg og en kamerat drev med en 74 amcar ok, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg