960T6R Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Noen som har en nyere front å selge meg, til en rimelig penge...? jerkoff Siter BMW Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ot, men åssen film er det du har brukt? og styrke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hææææ? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 La de ut for deg, Ronny;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo V70 T5 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har en V70 fanger som skal selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har en V70 fanger som skal selges. Vil tro det er nytype 960 front det er snakk om..altså hele fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo V70 T5 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ok, det ante meg en tanke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6R Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tusen takk Kenneth! Litt grønn når det gjelder å få lagt ut bilder og sånn! Men det ble utrolig bra! :D B230FT: Filmen som er blitt brukt er av typen Johnson, og styrken er 40 og 20% gjennomsyn! Klikk deg inn her for mer info: http://www.sign-it.as Dette firmaet la filmen på min! Er MEGET fornøyd! Utmerket arbeide! :) Siter BMW Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 La de ut for deg, Ronny;) ouh finfint! glemte meg litt ut..heh så ikke helt problemet der jeg satt og skreiv.. men okei 20%, høres godt ut, for jeg har bestilt 35%, og syns den din ble litt i mørkeste, om man skal kunne kjøre med den ei stund før puggi blir sinna! fant front til deg her.. lurer på om jeg selv heller hadde bikka over mot orginalgrillen heller, men det velger du jo selv.. http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=128701 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6R Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Filmen min er ikke for mørk, det bare ser sånn ut! Husk at bilen min er svart, interiøret er svart, og at jeg har svart skinn.. Ser mye mørkere ut enn den egentlig er da! For å gjenta meg selv da, så har jeg 40% gjennomsyn foran, og 20% gjennomsyn bakover.. Det er ikke så¨mye på siderutene foran at du blir stoppa.. Ble stoppa her om dagen selv, og purken var ikke på tanken å nevne film på rutene engang.. Og det sier jo litt, så sotfilm-nazi som de er! :hammer Siter BMW Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 okei..legger 35%på sidene og 23% på bakruta jeg da..satser på det og funker fint. la du selv? har du noen triks å komme med da? hehe gruer meg lit til å gå i gang..regner med å hente filmen i morgen..har fått til bakruta..ser ut som gode saker hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6R Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hehe.. Eneste trikset jeg har, er å gjøre som jeg gjorde, leverte inn bilen, og hentet den når den var ferdig.. m'm Billig var det oxo, og i tillegg har jeg jo garanti om noe skulle skje med filmen! (Selvsagt ikke ved selvpåførte skader...) Siter BMW Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hah pingle! neida..har "krøpe til korset" jeg og og fått en pro til å ta det for meg.. fikk hentelapp på sotfilmen en halvtime etter postkontoret stengte for påske, men håper å få tatt det iløpet av uka/helga som kommer.. har drevet å prøvesota litt rundtforbi med noe biltema film jeg hadde liggende, GLAD jeg ike skal ha det på bilen hvertfall! fult i riper å blører som ligner på bobler men umulige å få vekk åkke som..men får duge på vindua i kjellerstua fordeom;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg