Audi quattro turbo Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Er på jakt etter Haltech E6K eller Autronic SMC datasprut og tenning.Datasprutet som står på motoren min får jeg ikke tak i programvare til. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossi Skrevet Juni 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2002 Hva slags programvare er du ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juni 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2002 Er på jakt etter programvare til Weber-Marelli datasprut.Er ingne i Norge som jeg har fått tak i som har vært borti det sprutet.Har belaga meg på å kjøpe et nytt og mer moderne/lettjustert datasprut. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg