PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Noen som kan finne fargekoden på denne? eventuellt "blandings oppskrift" Ford sier at dem ikke har noe annet tilgjengelig enn navnet "electric Orange" :( Haster litt!!! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 sikkert lettest og høre med noen som har et fargekart.. på et lakkverksted eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 sikkert lettest og høre med noen som har et fargekart.. på et lakkverksted eller noe.. Siden fargen er såpass ny så er det vel kanskje ingen bombe at lakkereren som skal lakke bilen ikke har fargen på noe kart? :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 stikk innom ford Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 stikk innom ford Ford har vi snakket med og dem vet ikke annet enn navnet på fargen! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan sjekke dette. Skal en tur på jobben nå. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan sjekke dette. Skal en tur på jobben nå. Fikser du det så er du dagens helt! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Koden er 6SFE. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Sykt bra !!!! TUSEN TAKK! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Er enig, jobber hos Ford sjøl, og har en ST der. UTROLIG feit farge! Feit bil også:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Er enig, jobber hos Ford sjøl, og har en ST der. UTROLIG feit farge! Feit bil også:) Tror kanskje fargen vil kle bilen som skal lakkes også... men vet ikke om jeg tørr å si merket :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Tror kanskje fargen vil kle bilen som skal lakkes også... men vet ikke om jeg tørr å si merket :P Jeg tipper Opel Calibra:) :D:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg tipper Opel Calibra:) :D:P Takker for koden, lurer på om eg skal ha denne fargen på min mx5, har leitet lenge etter denne koden, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Calibra med den fargen? Kan jo bli veldig fint da:) Tror dette er en små dyr farge, eller?.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Tippet riktig :P Skal på en calibra ja... ikke min :P Jeg vet ikke farge enda jeg :(:( Moderne farger på en gammel calibra utgjør sykt mye :) :D Den er nok ikke billig nei :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg