PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Pioneer eller alpine f.eks.. Mulig å grave frem noe BRUKT for 2500-3000kr? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Mulig jeg tar feil, men dersom du importerer, vil jeg gjette på at du finner noe NYTT med DSP til nær 3k? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 jeg vil helst ikke importere med mindre noen gjør det for meg :P Eventuellt så har jeg en Premier Pioneer DEH-P770MP (temmelig ny) med EU radio som jeg kan gi som delbetaling (ca 2000-2500kr) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Du har fått deg spiller, har jeg skjønt? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Ja har det... Alpine CDA9835R.. problemet er bare det at spillern min som i utgangspunktet ble solgt ikke er solgt lengre :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg