Polardego Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Legger ut denne for en kompis... Bilen er en 92 Polo som er ombygd til G40. G40 understell etc. Remus eksos, stabstag oppe og nede foran, alu m.m Bilen er momset inn i norge og kan registreres. Setetrekkene kan følge med imot tillegg i pris... : haha : Pris for komplett bil kr. 15 000,- PM eller polardego@hotmail.com Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hvordan er standen på bilen? Starter den, går fint osv? Hvor langt har chassis gått, motors km? Aktuellt å bytte? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hvordan er standen på bilen? Starter den, går fint osv? Hvor langt har chassis gått, motors km? Aktuellt å bytte? Jeg er så lei av dette bytte-preiket, om det ikke står noe om bytte i annonsen så la det være... No cash, no car... Sånn er det bare... Hvis du er seriøst intressert, så kontakter du Jan Erik på 918 34976 Dette er ikke bare til deg, men til alle de som skal bytte med akebrett, hoppetau og traktorer... :ex_machin Sånn, ferdig... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 okey.... men gidd ikke å ringe å spørre om vanlige ting som burde stått i annonsen. Kanskje det er bare meg men men. Du får hilse kompisen din å si lykke til med salget Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 okey.... men gidd ikke å ringe å spørre om vanlige ting som burde stått i annonsen. Kanskje det er bare meg men men. Du får hilse kompisen din å si lykke til med salget Bare tipser om denne bilen jeg, vet ikke mer enn du... Er man seriøst intressert så ringer man, alt annet er bare tull... :peace: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Vet du hvor den står? Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Vet du hvor den står? Bilen står i Askim... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg